音乐、文字和摄影

Heal - Lenka

让一个写作的人按时交稿,要求真的很高。

脑壳阵阵地疼。

假想一下,如果将来和另一半吵架了怎么办?

我估计会带上耳机听这首歌吧,不知道呢。

仔细听,每首歌都有故事!

这凉夜,这歌声,真的很适合看书。


White wash won't work I can see you coming
粉饰已没用 你亲自来了
We need to talk so let's have it out
我们需要一次彻底的谈话
You say you're hurt but you don't see that you're hurting others
你说你受伤了,但你没发现我也是
We both need a little peace of mind
我们都需要多些思考
I know that the truth is undercover
我明白真相并不浮于表面
But you hold me to a lie I can no longer keep
但你让我撒的谎我已不能再继续

The pages turn but you won't see my side of story
这页已翻篇,你将不会看到关于我的那些篇章
We both need a little time and some peace of mind
我们都需要多些时间去思考

How long can we keep this up
这场谈话能维持多久?
When we're both burned by the fire
当我们心烦意乱的坐在火炉旁
This heat in my heartbeat tells me you can't to tame a fighter
我心跳的力量告诉我你无法驯服一位战士,无法迷惑我
All we need is a space to breathe
我们所需要的只是一个喘息的空间,理解的机会
And we can build a bridge and start to
我们可以先从沟通开始
He he heal our wounds
治愈我们的创伤
He he heal each other now
彼此都需要
He he heal each other now
彼此都希望

History is part of the conversation
历史是谈话的一部分
But the past no longer holds me back anymore
但我已不再陷于回忆
No, I won't hide behind the secret and the complications
我不会躲在秘密和复杂背后,对你隐藏真相
We both know that we were wrong
我们都清楚那并不明智
And it's time to move on
是时候离开了

How long can we keep this up
这场谈话能维持多久?
When we're both burned by the fire
当我们心烦意乱的坐在火炉旁
This heat in my heartbeat tells me you can't to tame a fighter
我心跳的力量告诉我你无法驯养一位战士,无法迷惑我
All we need is a space to breathe
我们所需要的只是一个喘息的空间,理解的机会
And we can build a bridge and start to
我们可以先从沟通开始
He he heal our wounds
治愈我们的创伤
He he heal each other now
彼此都需要
He he heal each other now
彼此都希望

Lay me down in a filed of flowers
离开火炉,让我们在花田中躺下吧
Hold now we can talk it over
现在我们可以讨论一下
You and I, we will be right here now
你和我,现在就在这
These words will wash away the fire
这些言语将使我们互相和解,彼此宽容
He he heal our wounds
治愈我们的创伤
He he heal each other now
彼此都需要
He he heal each other now
彼此都希望

He he heal our wounds (This heat in my heartbeat)
治愈我们的创伤(彼此宽容)
He he heal each other know (This heat in my heartbeat)
治愈我们的创伤(彼此宽容)
He he heal our wounds (This heat in my heartbeat)
治愈我们的创伤(彼此宽容)
Each other know
彼此都需要

He he heal our wounds
彼此都希望
He he heal each other know
彼此都需要
He he heal each other know
彼此都希望

评论
热度(1)

© ColdMusic | Powered by LOFTER